.

Grafiskt



Nu har jag äntligen sökt in till skolan, förstahandsvalet blev naturligtvis Grafisk Design och andrahansvalet blev Fotografi. För ca. en timma sedan fick jag mail om att min söknad behandlas och att svaren kommer sändas ut i början av februari. Just nu kan jag nästan inte tänka på annat, kanske dags att sätta fötterna på backen lite.

Jag har gjort en liten portfoliosida som ni gärna får kika in på. Sidan är väldigt osorterad och jag har fortfarande mycket kvar att ladda upp så den kommer fyllas på så fort jag fått skannat in allt.

Nytt konstmaterial har inhandlats, akvarell, Pentels nya aquash brush, Pilots nya Parellel pennor och stora akvarell papper som ska fyllas. Jag är helt ny inom akvarell och kalligrafi, ska se till att ladda upp lite resultat här på bloggen så snart som möjligt.

Peace Kattn


1 kommentar: